
Ostravské OC Forum Nová Karolina přivítalo nové značky a hlásí rekordní výsledky za letošní tři čtvrtletí
Informace pro média, 10. 10. 2016
Salaterie UGO, Park Avenue, Rossmann, Dermacol či Neoluxor. Noví nájemci rozšířili v posledních měsících nabídku obchodního a zábavního centra Forum Nová Karolina v Ostravě. To se tak blíží 100% obsazenosti 58 000 m2 obchodních ploch. Pro společnost Active Retail Asset Management (ARAM), která má na starosti komplexní správu tohoto oblíbeného centra, letošek přinesl i řadu dalších pozitivních zpráv. Návštěvnost roste každý měsíc v meziročním srovnání o cca 7 %, ještě razantnější je nárůst u tržeb, které jsou v porovnání s rokem 2015 vyšší o přibližně 10 %. Více informací na www.activeretailam.com/cz
„Centrum je ve vynikající kondici a v některých maloobchodních segmentech již máme tzv. čekací listiny nájemců. Nově více profilujeme a posilujeme jednotlivé sektory tak, aby zákazníci i nájemci těžili ze synergie značek,“ říká Martin Kubík, ředitel Active Retail Asset Management.
Nejvíce Forum Nová Karolina posiluje v oblasti gastra a módy. Nabídku food courtu rozšiřuje nově Salaterie UGO, jež v Ostravě otevřela svůj vůbec největší koncept v tuzemských obchodních centrech. Ve Foru na ploše 330 m2 nabízí nejen široké spektrum občerstvení, ale rovněž obchod s ovocem a zeleninou, včetně exotických produktů.
Velmi pozitivně byla přijata značka klasické pánské módy Park Avenue. Ta se stala součástí fashion zóny centra, jež od začátku roku posílily obchody Columbia, La Martina nebo Baťa. Podobně centrum expanduje v segmentu zdraví a krásy. K hlavním akvizicím se řadí drogerie Rossmann (556 m2) či monobrandová prodejna kosmetiky Dermacol.
Týmu ARAM se daří úročit vysokou oblibu centra mezi obyvateli i návštěvníky Ostravy a stejně tak naplňovat dlouhodobou strategii rozvoje, z níž těží i sami nájemci. Letos návštěvnost rozhodně překročí hranici 9 milionů zákazníků. „Během posledních 12 měsíců jsme prodloužili 86 nájemních smluv a přivedli do centra 15 nových značek. Jde jednoznačně o jedno z nejlépe fungujících obchodních center mimo Prahu,“ doplňuje výsledky Lenka Dvořáková, ředitelka pronájmů ARAM.
Profilaci a positioningu OC Forum Nová Karolina pomáhá rovněž marketing zaměřený na výjimečné, nadregionální akce. Patří k nim festival pyromuzikálních ohňostrojů a videoartu, vlastní pivní festival nebo speciální nabídky pro návštěvníky Colours of Ostrava a Beats for love. Konkrétně v červenci, kdy se konají tyto největší regionální festivaly, stouply meziročně tržby o 19 %, návštěvnost dokonce o 58 %.
„Stále větší podíl ve spektru návštěvníků tvoří turisté, účastníci nejrůznějších akcí, včetně kongresů nebo obchodních jednání. Nacházejí u nás špičkové služby, skvělé obchody i největší koncentraci kvalitního gastra. Navíc se skvělou dostupností a lokací v samotném centru města,“ doplňuje Martin Kubík.